söndag 11 juli 2010

BACK IN TOWN

Efter att ha använt skohorn, vaselin och min vana att packa mycket i bil så fick vi äntligen in allt "skräp" i Jeanettes Fiat Punto...
Ja...jag hade säkerligen fått in en elefant om jag hade velat...jag är ju Packarnas Packare...skulle nog platsa i VM i packning...tro mig... *ha ha*

Vi hade så mycket vikt i bilen då vi lämnade Gräddö att pappa var tvungen att pumpa däcken på Fian...


Efter en dag på "Fagervik Beach" kna man få så´na här sjyssta bikiniränder...Dé ni !!!
Min hund sover med klass i bilen...Louis Vuittonväska som huvudkudde...

EKO EKO EKO .......
Sedan förstod vi varför det var sådan EKO i stan...
VM-finalen förstås !!! *PLING*
Fortfarande 0-0---
Vem vinner !?
Spanien - Holland...
Bye bye friends !!! Tack för en underbar långhelg ihop...det var fantastiskt roligt och mysigt...

Pack-Fian med nypumpade däck...

Inga kommentarer: