lördag 12 juni 2010

MYCKET NU...

Har varit lite för mycket sista veckorna nu så det känns nästan som även jag är på väg in i den "Berömda väggen"...
Känner mig som en gammal kärring med alla krämpor jag fått helt plötsligt.
Sticker i fingrarna, hela handen domnar bort när jag kobbar, nackspärr, ont i höger sida av bröstkorgen, vänster hälsena krämpar, kramp i båda benen, svimningsattacker, näsblod nästan varje dag, stans huvudvärk, migränen har kommit tbx, liksom ryggskotten som ett brev på posten.... mm mm mm

Ja ja ja...LEV LIVET LEENDE och gå vidare bara !!!
Inget att hänga upp sig på.

Nu har i alla fall barnen slutat skolorna så det blir inga tidiga morgnar med stress när det gäller de.
Skönt !!!
Just nu är vi uppe på Gräddö och slappar men måste tillbaka till stan eftersom jag har jobb som ska göras och vara klart imorgon.
Tänkte pula lite i trädgårdslandet här uppe men nu ser jag stora svarta moln komma in över Gräddö. Fy bubban !!!
Var på Blomsterlandet igår inne i Norrtälje och köpte med mig havtornsbuskar (1 Romeo och en Julia) och så åkte det med jordärtskocksplantor...Kul !!!
Äh !!! Lite regn har väl ingen dött av......eller jo förresten...av skyfall...men det går ju inte att jämföra med det här fjuttregnet...visst då !

1 kommentar:

Anonym sa...

Väntar på bilder från skolavslutningarna som Du så snabbt brukar sätta in. PoK