onsdag 23 juni 2010

Midsommarförberedelser

Tänkte vara smart så man slipper vara ute i sista sekund o trängas bland folk för en gångs skulle.
Är riktigt stolt över mig själv.
Idag inhandlade jag kött, färskpotatis och lite annat som hör midsommarens meny till.
Vi blir ett roligt gäng som ska fira tillsammans.
Brorsan och hans tjej ska fixa skrinda så vi får traditionell framkörning till festplatsen... Najs !!!

Har tvättat hela långa dagen, började redan kl 8 i morse sen drog vi o jobba med hotellen och köpte diskmaskin till Gräddö, för att sen komma hem och fortsätta tvätta.
Danne och Wille har fått städnojja mitt i natten och röjer runt här som vildar...lika bra det... *ha ha*

Imorgon är det sista rycket med hotellen så det blir snyggt till midsommar hos de.

"Tjipp tjillevipp tjejer gillar p*tt...
Och får de ingenting så lägger de av en fjärt så hela kussimurran darrar..."

Vet inte varför jag kom på den "harangen" just nu...Apropå ingenting asså...

En gammal barndomsvän till mig...hennes mamma brukade alltid säga så i stundens tystnad...hon var rolig hon...
Rest in peace...******... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja då får man önska trevlig midsommar då!!
Fortfarande inga foton från skolavslutningarna???
(Vem tusan sa "tjipp, tjillevipp...")??? Nyfiken.PoK

Maria sa...

Har lagt upp från Willes avslutning nu i alla fall.
öÅterkommer med Vickis...har lite brådis att komma iväg just nu.
Mycket att göra innan vi drar.

Puss !

Anonym sa...

Jamen, vad kul att se!!! Roligt att han vann pris oxå.
Tjipp, tjillevipp, vem var det då????????
Pussar och Kramar.