onsdag 30 juni 2010

Det blir "TV-semester" för "Familjen Kaos" - Nu har vi skrivit på kontrakten

Vet inte hur mycket man får berätta ännu eftersom vi skrivit kontrakt och så men jag ska kolla upp det med produktionsbolaget innan jag berättar för mycket, så man inte åker i "finkan"...
*ha ha*
Jag kan ju bara inte sluta blogga för att man är på "hemlig semester".

Men jag kan tala om att det kommer bli en kanonsemester... Något vi alltid tänkt göra men egentligen inte haft varken tid eller möjlighet.
Nu dök det upp en förfrågan till oss som vi länge tvekat inför men nu tackat ja och håller på att ställa oss in på, så det är bara att "köra på"...
Vi beräknar att det kommer gå av stapeln 14 juli än så länge om inga ändringar sker.

Nyfikna ?! ;))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen vart tog min kommentar vägen????? PoK

Anonym sa...

ja nu blir jag jätte nyfiken.....åhhhhh så spännande!
Ha så kul så får vi väl höras....efter.....???!!!???

Kramiz Christina och Micke