tisdag 20 oktober 2009

Tv-inspelning av "Lördagsnöje" ikväll i Frihamnen

Hela familjen var på en superkul inspelning med lite kända ansikten.
Bilder kommer imorgon.
Både Vickis och Wille tyckte det var skitkul...
Jag skrattade så tårarna rann...

"Lördagsnöje" är inte det riktiga namnet på Tv-programmet...det är än så länge hemligt..... *schhhh*

Vi fick skriva på papper att inte avslöja för någon innan vi klev in i studion...hur nu det kan hjälpa... ?!
Så de tror allvarligt talat att all publik som satt där ikväll inte kommer att avslöja något... ?*hmmm*

4 kommentarer:

erica mamma och fru sa...

Hej! Vilken fin blogg du har. Fastnade en lång stund här inne. Otroligt inspirerande!hit återvänder jag gärna! Jag bloggar också, en mode/design/mat/glamourblogg. Ikväll har jag fortsatt lagt upp bilderna från vårt bröllop i Paris!
Återigen, tusen tack för titten!
Kramar Erica

Maria sa...

Hej Erica !

Vad kul att jag kunde underhålla dig ett tag med min blogg.
Själv tycker jag att det är jätteintressant med möten av olika människor både irl och på nätet.

Man får inspiration i livet på ett nytt sätt...

Ska ta och kika in hos dig nu tänkte jag !!!

Kram tbx !!!

Maria ;-)

Anonym sa...

Vi hoppas att alla som varit publik på "Lördagsnöje" förstått hur viktigt det är att man försöker följa den sekretessförbindelse som man undertecknat. Vi arkiverar naturligtvis alla förbindelser till dess att tv-kanalen väljer att offentliggöra programmets riktiga namn.

Mvh
Ann Eriksson
Projektledare Lördagsnöje

Maria sa...

Ann....Därav att jag retuscherat bilderna om du lade märke till det... ;-)

Mvh och ha en trevlig helg !!! Maria