söndag 11 oktober 2009

Prima Donnor på Hamburger Börs - Sinande donnor....


Inte var det sååå underhållande som jag hade fått för mig att det skulle vara.
Hatar buskis så detta var definitift inget för mig.

Gunilla Backman gav det absolut BÄSTA framträdandet från "Les Miserables", jag fick gåshud efter att jag fått allergiutslag efter alla utstuderade "komiska" sekvenser från alla 3 med diverse bollar och tragiska vitsar.

Andra akten var dock bäst. Då körde de "Abba-Covers" där de egentligen gör sig bäst hela gänget...

Lägger in bilder imorgon....sitter vid sonens nya dator som jag inte vet hälftn om just nu.....
Tack Jeanette !!!!! Vi hade i alla fall kul eftersom vi var ett kul tjejgäng.....
Efteråt smet vi iväg till Café Opera, jag, Mimmi och Jeanette där det var modevisning för Babaks kläder och ..... hör och hpna.....
BATTI var en av moddellerna så Carola fick ta över Battis roll som fotograf under hela visningen, vilket var en BIG SURPRISE för alla inblandade !!!
*Yihaaaaaa"
Som sagt ..... kommer bilder imorgon.....
Tack så mycket för skjutsen hem J !!!!! Du är guld VÄRD !!!!!

Inga kommentarer: