måndag 26 oktober 2009

Barnfamilj hittade porrkarameller i lösgodiset

Men oj vad deprimerad man kan se ut...har någon dött ?!
-Nä....Vi har fått färgglada snoppar och snippor i vårat smågodis...
Men và f*n...se lite glad ut då ? Humor på hög nivå ju !!! *asg*
Jag skulle bli skitglad om jag fick det i min påse...mina barn skulle garva de också...




Nämen oj då !!! Vad hemskt !!!
Är det verkligen värt att ta upp i Aftonbladet ?!
Ok i en liten Eskilstunablaska kanske...MEN...i Aftonbladet av alla tidningar ?!

"Det var i lördags eftermiddag som familjen Räisänen gick till butiken Spel och Tobak i Stenby i Eskilstuna.
Butiken hade rea på lösgodis och barnen Timo, 7, Minna, 6 och Erika, 12, fick plocka själv i hyllan.
– Och det var barnen som hittade de här sakerna bland godiset. Snoppar och tuttar och kvinnliga könsorgan.
– Vi såg inte allt förrän vi hade plockat ett tag. Det hör inte hemma där barnen plockar smågodis.
Butikens ägare säger att porrgodiset var en olyckshändelse.
– Vi beställde en halvpall godis från en grossist i Linköping, säger Lars Åström, 52.
– Vi kunde aldrig tänka oss att det skulle vara... ja... gelésnopp och sånt. "
Nu fick jag en briljant idé...jag ska köpa snopp och snippgodis till helgen...
Godiset ska alla små söta Halloweenklädda barn få som ringer på vår dörr och säger :
-Trick or treat !!!???
Tror ni de blir glada då ?
*HÄXGARV*HE he he he he *

1 kommentar:

J. Borgvall design sa...

Hejhej. Kika in på www.jborgvall.se Ha en bra dag!