onsdag 9 september 2009

Idag kommer "Tanterna" hem och röjer

Hur ska vi få ordning på vårat hem och rensa i röran...?
Det känns i dagsläget just nu helt omöjligt... Jag får andnöd, eksem och gråa hår när jag ser skiten och röran...
Men idag kommer iaf Annelie och Catarina och ska hjälpa till.
Få se om det blir något gjort.

Tanken var ju att vi skulle ha rensat ut lite och sålt på bakluckeloppis i Täbygalopp, de har ju tid ända till oktober på loppis så jag får nog skynda mig ändå och försöka få ihop skiten...
Eler hur Lillan....Ska rú mä ?!


Vacker möblering i vardagsrummet

När vi gjorde i ordning på balkongen hamnade allt i en hörna i hallen


Kläder och lite annat som fanns på balkongen hamnade i stackars Vickis rum...

Förstår ni nu varför jag känner mig så uppgiven ?

Inga kommentarer: