måndag 7 september 2009

Danne och Wille drar till Thailand på söndag

Är man avis eller ?!
Svar : JA
Men jag tänker som så att nästa gång är det min tur.
Jag åker ju förhoppningsvis med Mimmi och Carola snart och så har jag en resa till övers lite senare...
Så dä så !!!

De ska ner och bo hos Christer på www.2getherguesthouse.com .
Ni som ska till Phuket, Karon och ännu inte skaffat boende.
Gå in på deras hemsida och kolla av läget och allt, för där kan ni bo superbekvämt till bra priser.
De har även familjerum.

Vickis och jag kommer att ha semester en vecka med andra ord.
Vila öronen är aldrig fel....
Ni som känner oss i Familjen Kaos förstår nog vad jag menar... eller hur ?!

3 kommentarer:

Towe sa...

Inga planer på att besöka Bangkok?? :)/Towe & Mikael

Maria sa...

Bor ni kvar i Bkk ?

Vi kanske åker igen i november och då ska jag minsann TVINGA danne dit, han har aldrig besökt Bkk...annars drar vi allihopa i April lagom till din "favorithögtid" Songkran... *he he*

Towe sa...

Ja vi bor kvar här.