söndag 13 april 2008

Fotbollsyra !

Taktiksnack med Willes Djurgårdslag på Östermalms IP innan match mot AIK.




Rosenkvarts Underbar sten att göra smycken av.
"Rosakvartsen öppnar ditt hjärta och ger ett inre lugn."


Idag har sonen en stor dag. Han ska få vara "knattevärd" för Djurgården på Stockholms Stadion.
Hans lag ska vandra in med Halmstads spelare....på den STOOOORA fotbollsplanen med de STOOOOORA grabbarna...
Innan så ska han spela en internturnering på Östermalms IP.
Janne och Ewa är där med honom nu, Mimmi kommer sen och möter upp honom för att sedan se matchen med honom på Stadion. Tack Mimmi !
Som vanligt är morbror Kentis där och kollar, den inbitne Djurgårdaren, så han kommer att köra honom till farmor efteråt...
Wille har verkligen sett fram emot detta... Det bara lyste om ögonen när jag berättade detta ....stort för honom...!!!

Igår anlände stenarna och pärlorna till Bromma Guesthouse som utlovat av indiern i Bkk.
Danne tog emot de...och jag är såååååå glad att det funkade...nu vet jag att jag kan lita på honom...iaf till 99%....aldrig 100% på någon har jag fått lära mig i den hårda skolan... ;)

Måste bara sms-a Danne och tala om vad jag slagit in i folie och lagt i hans handbagage som de inte märkte på Arlanda... (Gissa vad !!!???) *he he*
Den ligger inne i fodret på rullväskan...
Om han går genom detektorerna i Phuket så tror jag de kommer genomsöka hans väska full med stenar och pärlor och kanske får betala en himla massa tull och skatt.
Allt pga "folieföremålet"---
Underligt att han inte blev genomsökt på Arlanda... *hmmmm* ?????!!!!!

Nu är mamma här och försöker få ordning igen...själv är jag på väg till butiken...

Regnig dag idag...trist att det blev så när Wille har sin stora dag idag...

Inga kommentarer: