onsdag 10 november 2010

Acne vid 50 bast = Desperat Clearasilstöld

Har hittat ett nytt nöjessurfande på nätet...POLISENS-HEMSIDA ...
Här kan man hitta allt aktuellt som händer och sker i hela Sverige.
Hur kan jag ha missat detta under alla mina "surfar-år"...jag som är så nyfiken och vill hålla mig up to date,,,

Ja ja....nu har jag hittat dit i alla fall och det är många gånger, sorgligt nog, väldigt underhållande och intressant.
Läs nedan bara om 50-åringen som åkte dit för snatteri av 2 tuber Clearasiltuber !!!!!
Hade gärna velat vara en flugskit på väggen vid det förhöret... ;))


"2010-11-10 18:03, Stöld, Halmstad
Man i 50-årsåldern gripen av väktare efter att ha snattat två Clerasiltuber på Coop Forum på Eurostop.
Organisation
Polismyndigheten i Hallands länLKC
Text: Joachim Sjölander. Publicerad: 2010-11-10 18:05."


http://www.polisen.se/Stockholms_lan/sv/Aktuellt/Handelser/Halland/2010-11-10-1803-Stold-Halmstad/

Inga kommentarer: