fredag 24 juli 2009

Sjukhusdieten - Igen


Har legat på latsidan vad gäller att komma i formen och jag märker att jag bara blir slöare, tröttare och fetare.
Som en liten kick jag lär behöva, så kokar jag just nu soppan jag gjorde sist då jag gick ner 4 kg på en vecka...i mars denna vår...
Hade jag bara fortsatt att röra på mig hade jag säkert stannat därvidoch till och med gåt ner ännu mer, men det gjorde jag ju inte så nu är det dags att sätta fart igen.
Får se detta som en andra språngbräda till ett sundare liv...
Om inte anat är det ju nyttigt för kroppen att rensas ur då och då... ;)

Ändrade dock lite på receptet....nudlar kan ju faktiskt inte vara så himla bra så de bangade jag helt.
Nu håller jag på med storkok av grönsaker och röda linser iställer för nudlarna....´bara så ni vet alla mina vänner... Var beredda på lite extra fisar denna vecka från mig och min mage... *he he*

Inga kommentarer: