söndag 26 juli 2009

Dags att dra ner till bryggan för lite grillning

Efter en heldag med fakturering och betalning räkningar och annat diverse "måste-saker" så ska jag knalla ner till båten...

Inte världens finaste väder, men inte heller blixt och hagelskur.
Danne och barnen är redan där nere.
Christian, Elin, Jacob och Pia möter upp oss där nere.

Bad Danne köpa färska svenska kräftor...måste ju unna mig något nu när jag går på diet när alla sitter och frossar i sig sina underbara köttbitar....*kurr kurr*
Ooooops vad det kurrade till i magen..... :)

Slarviga jag har tappat bort minneskortet till kameran...I morse bad Vickis mig att lägga i batteriet på laddning...
Vad gör jag då....?! Snurrig som alltid tar jag ur minneskortet och ska lägga på laddning.....
*suck*
KOmmer på mig själv hur j***a bäng jag är och lägger istället in batteriet på laddning...
Men vart f*n tog minneskortet vägen under de 3 minuterna detta hände ?!
BORTA MED VINDEN !!!!!

Som ni alla vet ni som känner oss så kan en elefant gömma sig någonstans utan att hittas på en dag....Hur i helsike ska jag kunna hitta ett litet pluttig minneskort...?!

Inga kommentarer: