söndag 30 maj 2010

Grattis alla Morsor, för min del blir det "Turbojobba" !!!

Idag är det muchos to dooooos...
Väntar in Danne så vi kan dra till grossisterna och inhandla blommor till alla events, sen är det bara att dra till butiken och skapa loss.

Typiskt att det är strålande sol och det var pissväder igår då vi var på Gräddö med Camilla och barnen.
Stod i regnet på alla fyra ute och planterade i mitt uppfrästa nya land.
Det blev sparrisplantor, jordgubbsplantor, morot, rödbetor, dahlia, dill....och så lite till... ;))

Nu måste vi dra !!!

Ciao !!!

Det blev som jag trodde...sent som bara den...kom hem vid 22-tiden och då var Danne kvar längst ute på Lidingö och jobbade inför en invigning som går av stapeln ikväll. Han kom hem vid 23.30...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tar åt mig på en gång, så grattis själv.PoK

Maria sa...

Försökte ringa er igår då jag kom hem och gratta på mors dag som jag brukar men det var upptaget hela tiden och ingen svarade...

Jobbade jättesent...var hemma vid 22-tiden...

PUSS !

Anonym sa...

Jaha, då pratade farmor med Helene som ringde eftersom farmor hade ringt henne tidigare för att höra om hennes hälsa (hon har ju varit så himla dålig av förmodligen pollen)och hon hade ej tid att tala då.
Man tack för omtanken i alla fall, vet att Du tänker på oss!! PoK