onsdag 26 oktober 2011

Anna Skipper Viktpaket = Viktnedgång

http://www.skippersmart.se/start/produkter/produkt?id=58




Första gången jag drack denna proteindrink så tänkte jag...


"-WTF !!! Hur fasiken ska jag kunna dricka detta egentligen ?!"


Smakade ANKSKIT rent utsagt.... men jag ändrade mig rätt snabbt...Nu är det nästan som ett gift... Jag bara MÅSTE starta dagen med denna !!!




Och faktiskt !!! Det HAR gett kanonresultat !!! Jag är mer än supernöjd och kommer att fortsätta som vanligt.


Har krympt magsäcken så nu äter jag mer normalt än dessa byggarbetarportioner jag hävde i mig förut.


Man KAN äta med måtta och ändå bli mätt...


Och sen bara låta bli att smaska i sig kilovis med pasta, potatis, bröd och ris.

Mellanmål såsom nötter, bär och osötad yoghurt har varit min kompis under denna tid. Likaså skaldjur i mängder.


Har blivit bättre i magen efter att nästan alltid mått lite kass då och då.



POWERWALK är också receptet för ett bättre resultat...Bara man ger sig den på att lyckas så funkar det...JAG LOVAR !!!



PUSS PÅ ER OCH NATTI NATTI !!!!!



Imorgon väntar ett stort jobb på ett Event med Aptit.se på nya festvåningen "Palatset" på Riddarholmen...



Återkommer med mer info lite senare... Får som sagt inte avslöja för mycket om detta. ;-))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen grattis och håll måttet nu framöver!! Det gäller att inte ge sig, bra bra.
Va kul att Du skriver på bloggen igen!! PoK

Anonym sa...

Skall bli kul att se, alltså i slutet på nov.? PoK

Anonym sa...

Nämen oj, det gav ju stora resultat såg man, va kul!!! Bara att köra hårt fortsättningsvis. PoK

Anonym sa...

Jag måste bara fråga hur det funkar...ska man bara dricka det till frukost och mellanmål på em? jag äter inte pot,pasta o ris o bröd..(lchf) jag funderar på o köpa den där viktpaketet men det står ju inte klart o tydligt hur den funkar??? hur har du gjort/gör?

Mvh

Jessica

Maria sa...

Hejsan Jessica !

Om du går in på Annas hemsida på henns shop så ser du hur det funkar.

Jag startar morgonen med proteindrinken m phsylliumfrön i och lite frysta bär m liten snutt banan i.
Ibland endast proteindrinken med phsylliumfröna och så linolja förstås.

Plus 2 st Rosenrot...Hon har ju extraerbjudande på de nu...3 burkar för 199kr istället för 1 burk som kostar 199kr....kort datum men inget fel på de alls.

Eller vänta det kanske inte står på sidan utan bara när man får paketet på posten. Ska kolla.

Nu så :

Inga kolhydrater första veckan.

Proteindryck frukost förmiddag eftermiddag middag

Jag har tagit 3 ggr per dag och struntat i kolhydrater första veckorna.

Du får med en broschyr då du beställer viktpaketet.
Jag lovar det är väl värt att testa.

Jag har gått ner 10 kg på bara 6 veckor tror jag det var...å är på g ner ännu mer men jag tänkte träna bort det sista 5 kilona samtidigt som jag äter nyttigt.
Har börjat äta liiite kolhydrater eftersom jag rör på mig mer nu.

Kram och lycka till !!!

Fråga gärna mer om du vill...jag svarar gärna...

Mvh,

Maria ;-))

Anonym sa...

Hej !
ville bara säga att det stämmer det funkar =0). Har provat alla möjliga varianter förut , men detta funkar verkligen.
Jag har själv precis börjat , så är inne på min 1 vecka..
Som du säger man får vänja sig under vecka 1 men allt vad det innebär. INGA kolhydrater...
Jag har som du ätit riktiga karpotioner tidigare och hoppas nu med detta att kunna ändra på det hela. Det som kommer att bli mest jobbigt till en början är ju godis , som jag tyvärr är galen i.
Lider inte själv av övervikt , men som du säger vill bli av med mitt bukfett som kommer smygandes mer och mer och har varit jätte svårt för mig att få bort.. Så kommer försöka gå ner 6-8kg för att trivas med mig själv igen och kunna behålla de kläder man har i garderoben istället och inse att det är min kost som gör att mina kläderna passar mig mindre å mindre.
Men ännu en gång tjatar jag om detta , DET FUNKAR så prova fler där ute.
Jag har inte tränat något speciellt denna veckan , för jag har ej hunnit. Men trots det har vågen pekat neråt. RIKTIGT KUL=0)
Har cup i helgen , så min fråga till dig är,klarar jag mig utan kolhydrater även då eller kan jag stoppa i mig något extra tex bananer för att "orka" utan att förstöra för sig nu när man har druckigt och ätit som man gjort under veckan?

Mvh
Maria